وقتی سرخیو راموس فراموش کار می شود

 

سرخیو راموس پس از اتمام دیدار اسپانیا و مقدونیه که به برتری لاروخا ختم شد، کنایه جالبی نثار جرارد پیکه کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه بخاطر اعلام حمایت از سوت های انتقادی هواداران بارسلونا و بیلبائو بر علیه سرود ملی اسپانیا و همچنین توهین هایش به رئال در جشن قهرمانی بارسا در سوپرکاپ اروپا، مورد انتقاد و اعتراض شدید هواداران فوتبال در کشور اسپانیا قرار گرفته و این مساله را در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا شاهد بوده ایم. پیکه هر بار که صاحب توپ می شد، صدای سوت های اعتراضی هواداران بر علیه او نیز به گوش می رسید. 

سرخیو راموس در واکنش به این اتفاق، شب گذشته گفت:همه ما اشتباه می‌کنیم.هر کدام باید مسئولیت اشتباهمان را به گردن بگیریم و به خاطر رقابتی که بین رئال و بارسا وجود دارد، صحبت‌های اخیر پیکه کمکی به بهتر شدن اوضاع نکرده است. من نمی‌خواهم بگویم که وقتی می‌برید چه بگوید. وقتی من پیروز می‌شوم، در ذهنم افرادی که دوستشان ندارم نمی‌آیند. چه با این عمل موافق باشیم و چه نه، باید به تیم ملی فکر کرد و جوی ایجاد نکرد که به آن صدمه وارد کند." 

در واقع این اظهارنظر راموس دقیقا مخالف آنچه است که بهار 2014، در شب جشن قهرمانی لادسمیای رئال مادرید در میدان سیبلس رخ داد. راموس که از پیروزی 4-1 رئال بر اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان سرمست بود، با گرفتن میکروفن رو به هواداران رئال گفت:" بیایید باهم سرودی که در ورزشگاه اتلتیکو بر علیه ما خوانده می شود را این بار بر علیه خودشان بخوانیم و....." راموس شب گذشته وقتی که به پیکه کنایه می زد، به یاد نداشت که خود او نیز در جشن قهرمانی رئال مادرید، هواداران اتلتیکو را سوژه کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:38 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.